Sancțiuni dure pentru taximetriștii care refuză clienții

Sancțiuni dure pentru taximetriștii care refuză clienții

Actualitate 0 Comment 13

Primăria Generală a Municipiului București are în plan aplicarea unor sancțiuni dure taximetriștiilor care refuză clienții pe anumite curse și au un comportament neadecvat la locul de muncă.

În prezent, nu există un set de sancțiuni stabilite, iar clienții a căror comandă le este refuzată sau se confruntă cu taximetriști care cer o sumă arbitrară pot să apeleze la primărie sau COTAR.

”În cazul clienţilor refuzaţi sfatul nostru este să sune la noi (cotar.ro) şi la primărie. Noi imediat sunăm la Primărie şi anunţăm şi Autoritatea Rutieră Română. Bineînţeles că vom trebui să sunăm noi înapoi (taximetristul – n.red.). În ziua de astăzi toată lumea umblă cu telefonul la ei şi înregistrează discuţia deci nu mai este o problemă . Noi ne-am mai ocupat de astfel de reclamaţii, am mai primit sesizări. ARR a suspendat atestate pentru aceasta pe baza adreselor noastre. Îi aşteptăm pe clienţii care sunt jecmăniţi cu adevărat, li se aduc injurii, comportament neadecvat faţă de clienţi. Şi noi dorim să facem ordine”, spune Vasile Ştefănescu preşedinte COTAR, la un post tv.

Daca iti place trimite mai departe:

Author

Leave a comment

Back to Top